**Cine e educación** / O poder da narración e as historias" **[[http://www.proxectomascaras.com/2014/02/la-maravilla-compartida-del-cine/|A maravilla compartida do cinema]]** {{http://www.proxectomascaras.com/wp-content/uploads/2014/02/filmclub.jpg?200 |}}Explica [[https://www.ted.com/talks/beeban_kidron_the_shared_wonder_of_film?language=es|Beeban Kidron no seu TED]] **como naceu a idea de crear a organización Fimclub en 2006**. O obxectivo era achegar aos estudantes do Reino Unido ao poder da narración, e das historias, a través do cinema. Nos primeiros 9 meses puxeron en funcionamento 25 clubs de cinema con grupos de mozos entre 5 e 18 anos que vían unha película sen interrupcións durante 90 minutos. Organizaban as películas e dábanlles contexto pero deixábanlles elixir. O éxito foi inmediato e ao finalizar o proxecto piloto había miles de escolas pedindo participar. Farían falta máis de vinte minutos para explicar unha experiencia desta magnitude pero hai feitos relevantes que chaman a atención: * ...a nosa audiencia evolucionou rapidamente para elixir entre o réxime máis rico e variado que puidésemos ofrecer. Mozos reflexivos, críticos e curiosos non lles preocupou abordar películas de calquera clase e tampouco lles preocupou escribir recensións detalladas: Seis mil apuntas por semana escolar competían pola honra de ser a recensión da semana. * A experiencia de discusión crítica e curiosa traducida á vida. Algúns dos nosos mozos empezaron a conversar cos seus pais, outros con mestres e con amigos. E aqueles sen amigos empezaron facer amizades * Unha onda de preguntas saíron das bocas dos mozos que o mundo pensaba que non estaban interesados. E eles mesmos tampouco sabían que lles importaba. Mentres escribían e discutían, en lugar de ver as películas como mera ficción, comezaron a verse a eles mesmos. Abaixo o vídeo pero, como parece que se atasca, deixamos tamén o [[http://issuu.com/igdocument/docs/la_maravilla_compartida_del_cine|documento de anotacións]].
Se queremos valores diferentes, temos que contar outra historia, unha historia que entenda que a narrativa dun individuo é un compoñente esencial da identidade dunha persoa, que unha narrativa colectiva, é un compoñente esencial dunha identidade cultural, e que sen esta, é imposible imaxinarse uno mesmo como parte dun grupo.
\\
\\ \\
\\
\\